sobota, 16 stycznia 2021

Gościnna Projektantka - beata janus

 Witajcie!

Mamy przyjemność przedstawić Zwycięzcę wyzwania 

D jak Drzwi,

a jest nią

beata janus


Mam na imię Beata i w Internecie można mnie znaleźć  https://www.facebook.com/beatrix395art .
Jestem typowym "kartkowcem", który kocha papier i stara się z nim głównie pracować. To wcale nie znaczy, że nie sięgam po tekturki, hdf czy mixmedia- są one po prostu dodatkiem do fantastycznych papierów, które obecnie są na rynku. :)  
 Polubiłam też ostatnio formę Taga jako odskocznię od zwykłych karteczek. Stały się one dla mnie świetnym nośnikiem przekazywania motywacyjnych haseł :) 
Dzisiaj zaprezentuje dwa Tagi pełne energii. :) 
Chciałam, aby w ten zimowy czas owładnęła nas bezgraniczna radosna moc, pełna mocnych barw i zabawnych elementów. Niech ta radość (także w tworzeniu) Nas nie opuszcza.
Głowy do góry ! Uśmiechajmy się i bawmy. :)
Bardzo dziękuje za możliwość pokazania moich prac!
Pozdrawiam serdecznie
Beata.









 

Serdecznie dziękujemy za przyjęcie zaproszenia!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz