poniedziałek, 12 lipca 2021

Gościnna Projektantka - Inka-art

 

Witajcie!

Mamy przyjemność przedstawić Zwycięzcę wyzwania

I jak Ilustracja/Instrumenty





Witam serdecznie,

Mam na imię Halina - w sieci znajdziecie mnie pod nickiem Inka-art
Dzisiaj mam ogromną przyjemność gościć na blogu Tagowe ABC w nagrodę za wyróżnienie w mojej pracy w wyzwaniu.
Pozwólcie że napiszę kilka słów o sobie :-)
Jestem osobą dość wszechstronną jeśli chodzi o techniki twórcze. Ulubione i najczęściej wykorzystywane to scrapbooking, decoupage, mix-media, cardmaking.
Oprócz wymienionych zajmuję się rysunkiem, malarstwem, fusingiem, ceramiką, wykonuję prostą biżuterię, szyję, ostatnio zainteresowała mnie makrama.
Uwielbiam tworzyć w myśl zasady DIY - czyli zrób to sam i jestem recyklingową maniaczką - fanką wykorzystywania w swoich pracach rzeczy z odzysku :-)

Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam dwa tagi dla pary zakochanych, młodych ludzi, które będą również pełnić rolę zawieszek do prezentów. Wykonałam je w wersji  biało- czarnej - są na tyle uniwersalne, że będą pasowały do prezentu w każdym kolorze. I, jak to u mnie często bywa z tego rodzaju niespodziankami, mają też w sobie pierwiastek humorystyczny, o czym zaraz się przekonacie, czytając komentarze pod zdjęciami.
Są przeznaczone dla Niej i dla Niego - dlatego tworzą uzupełniający się komplet. 





 Tagi zestawione razem łączą serduszko w jedną całość




Tutaj elementy po odłączeniu od siebie.


                     
Na tym zdjęciu tagi odwracam i zaczynam łączyć ich podstawami



                     
  I teraz na moich tagach widać dwie zakochane białe myszki.




Zwierzaki posiadają kryształowe oczy, przestrzenne uszy i łapki 
zrobione z serduszek, wyciętych dziurkaczem i zgiętych w połowie :-)




                               
  Tu myszki złączone grzbietami z powrotem tworzą serce ;-)))




                               
Co sądzicie, czy moje tagi działają na wyobraźnię?




                                  
 I wersja w formie zawieszek do prezentów :-))

Mam nadzieję, że mój pomysł wywołał uśmiech na Waszych twarzach i spotka się z aprobatą. Szczerze mówiąc, najbardziej lubię tworzyć takie niespodzianki, które są miłym zaskoczeniem dla obdarowanych nimi osób.


Jeśli macie ochotę lepiej poznać moją twórczość, zakręcone pomysły i różnorodność technik, którymi się posługuję, serdecznie zapraszam w swoje skromne progi:
oraz INSTAGRAM:       https://www.instagram.com/inka_art_krk/?hl=pl 

 

Było mi bardzo miło spotkać się tu dzisiaj z Wami!
Pięknie dziękuję za gościnę i gorąco wszystkich pozdrawiam.
 

Inka-art

1 komentarz: