sobota, 13 marca 2021

Gościnna Projektantka - beata janus

 Witajcie!

Mamy przyjemność przedstawić Zwycięzcę oraz jednocześnie Wyróżnioną osobę 

w wyzwaniu 

F jak Farba/Fauna i Flora.

Jest nią

beata janus



"Witam wszystkich.
Mam na imię Beata i jako zapalony "kartkowiec" Tagi u mnie powstawały sporadycznie  :) 
Lecz nastał czas - bardzo dobry czas - na zmiany i forma tagowa zagościła u mnie na dobre i obecnie Tagów tworzę coraz więcej. 
Po prostu pasują mi na każdą okazję :) 
Więcej tagów oraz innych moich prac do zobaczenia na  https://www.facebook.com/beatrix395art :) 

Zapraszam. 
Moja dzisiejsza praca wpisuje się pod obecnie trwające wyzwanie "G jak Gwiazdki/Galaktyka". 
Bardzo dziękuje za możliwość pokazania mojej pracy.
Pozdrawiam serdecznie
Beata."







Serdecznie dziękujemy za przyjęcie zaproszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz