niedziela, 14 marca 2021

Gościnna Projektantka - MooMika Card

 

 Witajcie!

Mamy przyjemność przedstawić Zwycięzcę wyzwania

E jak Elektryczność/Emocje

MooMika Card


Witam Was bardzo serdecznie i jest mi niezmiernie miło, że mogę zaprezentować siebie na Waszym blogu jako Gościnna Projektantka za wygranie wyzwania E jak Elektryczność/Emocje.
Mam na imię Monika i w sieci możecie mnie znaleźć na FB https://www.facebook.com/M.MikaCard/, gdzie prezentuję swoje prace scrapbookingowe, ale coraz częściej projekty mixmediowe, które ostatnio pochłaniają mnie w całości 
i którym poświęcam coraz więcej czasu.
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam galaktyczną kartkę urodzinową z wkładką - harmonijką, 
w której znajdą miejsce rysunki dzieci i zdjęcia.
Sama kartka powstała z magicznej kolekcji Fairy Tales od Zoju Design, dodałam gwiazdki z beermaty od Scrapiniec, 
które pokryłam złotym pudrem od Wow.
Kompozycja oparta jest na bazie dwóch tagów ułożonych warstwowo i na nich ułożyłam elementy wycięte z kolekcji.
Mam nadzieję, że udało mi się Was zainspirować i dołączycie do aktualnego wyzwania ze swoją pracą.
Bardzo dziękuję za uwagę i pozdrawiam
Monika 
 




Serdecznie dziękujemy za przyjęcie zaproszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz